1. Za³o¿ycielem i g³ow± domu jest Vandrael zwany Siwym, jego nale¿y siê s³uchaæ i do niego zwracaæ z wszelakimi gnêbi±cymi nas sprawami. Ksiêgi Domu nale¿y odwiedzaæ minimum raz dziennie.
2. Na kryszta³ach klanowym,dru¿ynowym oraz sojuszniczym obowi±zuje ca³kowity zakaz herezji oraz obowi±zuje etykieta.
3. Do kompanów nale¿y zwracaæ siê tak jakby¶my chcieli aby do nas siê zwracano, brak szacunku i gówniarstwo jest karane.
4. Kobiety w Alabastrze s± równe mê¿czyzn±, wiêc gnêbienie panienek mo¿e przysporzyæ nie lada k³opotów.
5. Konflikty rozwi±zujemy na dwa sposoby, g³ow± lub mieczem. Je¶li masz do kogo¶ problem albo siê z nim schlej, albo wyzwij na pojedynek. Nie tolerujemy jakichkolwiek k³ótni i zwad.
6. Bezpodstawne napa¶cie na istoty z poza Domu bêd± karane.
7. Materia³y które zdobêdziesz na polowaniach mo¿esz trzymaæ u siebie b±d¼ mo¿esz wrzuciæ je do magazynu Domu, w zale¿no¶ci od tego co zrobisz twój ekwipunek bêdzie zdobywany na dwa sposoby. Osobi¶cie b±d¼ z pomoc± nasz±.
8. Ka¿dego po czterdziestym krêgu obowi±zuje co tygodniowa sk³adka.
9. W rozmowie z klientem wymagamy etykiety chyba ¿e zostaniesz wynajêty/ta i naka¿e ci insze zwracanie siê do niego. Pamiêtaj aby swym zachowaniem nie splamiæ honoru swojego Domu i wywi±zuj siê jak najlepiej ze swoich zadañ o które prosi ciê ów klientelia.
10. Dzia³ania niezgodne z zasadami klanu, wystêpowanie przeciwko klanowiczom i g³owie domu, jest surowo zakazane. Ka¿dy ma obowi±zek zawsze mieæ przy sobie magiczny sygnet, który s³u¿y za kryszta³ klanowy.
Alabastrze Ka¿dy bêd±cy powinien potrafiæ/znaæ:
a) Konwenanse towarzyskie.
b) Formy towarzyskie (np. podczas komunikacji) i regu³y grzeczno¶ciowe.
c) Umiejêtnie nakrywaæ/podawaæ do sto³u.
Oraz wiedzieæ i¿ potrzebna jest odpowiednia:
d) Prezencja na ró¿ne okazje oraz odpowiedni ubiór.
e) Wiedza jak zachowaæ siê w szczególnych sytuacjach.
Offline